בימינו, אף עסק לא יכול להימנע מבניית אתר עסקי. על הסיבות לכך ועל מה שצריך לדעת לקראת בניית אתרים עסקיים תוכלו לקרוא במאמר זה.

העידן החדש

העידן הטכנולוגי בו אנו חיים, משאיר אותנו ללא זמן פנוי לקניות ובטח לא לעריכת סקר שוק לפני רכישה. היות שכך, מרביתנו עורכים את הרכישות שלנו, בין אם הן יומיומיות ובין אם הן רכישות מיוחדות וחד פעמיות. הפתרון המהיר הוא ביצוע הפעולות האלו באמצעות רשת האינטרנט.

החשיבות של בניית אתרים עסקיים

היות שמרבית הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחפשו את המוצר או השירות שאתם מציעים דרך רשת האינטרנט, אם לא יהיה לעסק שלכם אתר, אנשים רבים עלולים כלל לא לדעת שהעסק שלכם קיים! רשת האינטרנט של היום דומה מאוד לרחוב הראשי של פעם: אם אין לכם חנות ברחוב הראשי, זה כאילו אין לכם עסק כלל.

סוג האתר

בניית אתרים  לעסקים יכולה להתבצע במגוון שפות תכנות וגם האתרים עצמם יכולים להיות מסוגים שונים. לדוגמה, ניתן לבנות אתר תדמיתי, שייתן את המידע הבסיסי הנחות ללקוח הפוטנציאלי וניתן לבנות אתר פורטל, שייתן מידע כולל לגבי העסק ולגבי כל מה שקשור לנושא שלו. כמובן, בהתאם לאופי העסק ולזמן שיש לבעל האתר להשקיע באתר שלו, ניתן לבחור את הסוג הרצוי.

סוג נפוץ נוסף של אתרים הוא החנויות האינטרנטיות. החנויות האינטרנטיות מחליפות לאטן את החנויות הפיסיות שכולנו מכירים. אחד היתרונות הברורים של חנויות אינטרנטיות הוא היעדר הצורך בתשלומי שכירות, ארנונה וכל המתלווה לשכירת חנות פיסית. יתרון נוסף הוא, היכולת להגיע לקהל יעד גדול יותר, שאיננו תלוי במיקום גיאוגרפי.

על אתר רספונסיבי, כבר שמעתם?

בניית אתרים רספונסיביים הפכה בשנים האחרונות להכרחית כמעט כמו בניית אתרים רגילים. אתר רספונסיבי הוא אתר, שהותאם לגדלי מסכים שונים. אם עד לפני מספר שנים הגלישה באינטרנט נעשתה רק באמצעות מחשב שולחני או מחשב נייד, אז בשנים האחרונות חלה תמורה באמצעי הגלישה הנפוצים וכיום מרבית הגולשים עושים זאת באמצעות הטלפונים החכמים שלהם.

גלישה באמצעות טלפון חכם דורשת התאמה של האתר מפני שהמסך של הטלפון הינו קטן בהרבה מהמסך של המחשב ואפילו של הטאבלט. האתר הרספונסיבי מאפשר לגולשים באמצעות הטלפונים החכמים לגלוש כרגיל וליהנות מגלישה נוחה למרות המסך הקטן. שימוש באתר רספונסיבי מגדיל באופן משמעותי את החשיפה לאתר ובאופן ישיר – את החשיפה לעסק ולשירות או המוצר.