ברוכים הבאים לבלוג שלנו

מקווים שיהיה לכם מעניין

טרמפים – שיתופיות זה מה שהולך היום

מי היה מאמין ששלושים שנה בערך אחרי קריסת הקיבוצים והמודל השיתופי בכלכלה, המונח כללה שיתופית תחזור ודווקא דרך אחד המכשירים שמסמלים יותר מהכל את הקפיטליזם והשוק החופשי. דרך הסמארטפון. יותר ויותר אפליקציות בסמארטפונים ובמחשבים פועלים על בסיס הרעיון של שיתופיות. זה מתנהל בצורה מאוד פשוטה, אפליקציות שיתופיות יוצרות קהילות אשר כל מי שחבר בהן מעביר אחד לשני מידע או משתף איתו פעולה בדברים מסוימים, כך הם חוסכים בזמן ובכסף. במהלך השנים, מהיום בו הומצא הסמאטרפון והחלו לפתח אפליקציות (2007) הופיעו עשרות אם לא מאות אפליקציות שכאלה. הן יצרו קהילות שיתופיות בתחומים של חנייה, תחבורה, מסעדות, מגורים, תיירות ועוד. למעשה כבר מתחילת ימי האינטרנט בשנת 1994, אנחנו עדים לקהילות שיתופיות אשר פועלות ברשת. זה קרה באמצעות צ'אטים, בלוגים, פורומים, אתרים בהם יכלו הגולשים לכתוב תגובות וחוות דעת ובכך לשתף את הגולשים האחרים בכל מה שעבר עליהם ועוד. עם הזמן זה השתכלל ומשיתופיות של תגובות וחוות דעת, זה הפך למשהו יותר אקטיבי, בין היתר בזכות האפליקציות. כך נוצרו למשל שיתופים בכל הקשור לנושא של טרמפים. כיצד באה לידי ביטוי שיתופיות בטרמפים ולמה זה חשוב הרעיון של שיתופיות בנושא של טרמפים באה לידי ביטוי בצורה מאוד פשוטה. אתם רוצים לנסוע לאיזה מקום ואין לכם איך? אתם נרשמים לאפליקציה של טרמפים, מחפשים מי מהאזור שלכם נוסע לשם גם, אתם יוצרים עמו קשר וכך אתם נוסעים ביחד לאותו מקום. זה לא חייב להיות מקום מוגדר כמו הצגה, הופעה, הפגנה או לימודים, זה יכול להיות יעד אמורפי, ישוב מסוים או רחוק ספציפי בו. השיתופיות הזאת מאפשרת לכם ליהנות לא רק מאפשרות של קבלת טרמפ בחינם או בעלות סמלית (אם מדובר בנסיעה ארוכה אז מדובר בהשתתפות בדלק או בדברים אחרים) אלא אתם גם נהנים מאפשרות לנסוע...

יועץ קידום אתרים

ללא קידום אתרים איכותי, מעטים בלבד יחשפו לאתר שלכם וזוהי כמובן לא המטרה… כל אדם, גוף או חברה שיש להם אתר אינטרנט או עסק המבוסס על אתר אינטרנט, רוצים שכמה שיותר אנשים יגיעו אל האתר שלהם. זהו, בין היתר, תפקידו של יועץ קידום אתרים – לגרום לכך שזה יקרה. עוד על תפקיד חשוב זה בכתבה הבאה. מה עושה יועץ קידום אתרים? יועץ קידום אתרים (הנקרא גם בפשטות "מקדם אתרים") אחראי לכך שהאתר שלכם יופיע במקום כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש השונים ובעיקר ב – google (מנוע החיפוש החשוב ביותר בעולם כיום). יועץ קידום האתרים יכול לייעץ לכם כיצד לקדם את האתר שלכם או לעשות זאת בעצמו. רוב מקדמי האתרים עושים את הקידום בעצמם, במגוון שיטות, וככל שהם מצליחים לקדם את האתר שלכם למקום גבוה יותר, כך הם נחשבים לאיכותיים יותר. זהו ללא ספק מקצוע לא פשוט, שיש להתמחות בו ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק, מכיוון שמנועי החיפוש משתנים מדי יום. יועץ קידום אתרים איכותי, יודע כיצד "לנצח" את מנועי החיפוש, ולקדם את האתר שלכם ככל שניתן. האם אפשר להצליח ללא יועץ קידום אתרים? התשובה לכך היא חיובית אך על מנת לוותר על מקדם אתרים, תצטרכו ללמוד באופן עצמאי כיצד לקדם את האתר שלכם בעצמכם. קידום אתרים הוא תחום מורכב ומסובך ויש להבין מה בדיוק צריך לעשות על מנת לקדם את האתר שלכם. השיטות לקידום אתרים הן רבות ומגוונות ומבוססות על הכנסת תוכן איכותי ורלוונטי, החלפת קישורים, הכנסת מילות מפתח ועוד. יש גם תחום שלם שנקרא "קידום אתרים ממומן" שגם אותו מומלץ להכיר. לכן, אם אתם לא מבינים בכל התחומים הללו, אנו ממליצים להיעזר ביועץ קידום אתרים, גם אם זה יעלה לכם סכום מסויים. קשה להפריז בחשיבות של...

בניית אתרים ואינטראקציה עם הגולש

אם בתחילת הדרך של האינטרנט האתרים היו אמורים לספק אך ורק מידע, הרי שעם הזמן אנחנו רואים כיצד חברות בניית אתרים וכן עסקים או בעלי מקצוע שמבקשים לבנות לעצמם אתר, מבינים שמידע לבד זה לא מספיק, לא עבור הגולש וגם לא את המטרות שלהם אלא עליהם להפוך את האתר שברשותם לכלי דינאמי שיוצר קשר עם הגולשים ומשתף איתו פעולה. כך הם מנצלים את היכולות של האינטרנט בצורה אופטימאלית. עם הזמן אפשר להניח שהרעיונות של שיתוף וחיבור ללקוח רק יתחזקו. כשהאינטרנט החל את דרכו באופן ציבורי נרחב בשנת 1994, אתרי האינטרנט היו מה שאנחנו מכנים כיום "פורמטיביים". הם היו מעוצבים בצורה מאוד לא יפה ולא נוחה לגולש, מאחר והאינטרנט היה איטי אז לקח להם זמן עד שהם נטענו, היה קשה לעלות בהם סרטונים או קבצי מדיה גדולים, וכן הם כמעט ולא יצרו קשר עם הגולש. עם הזמן זה כידוע השתנה, וכיום מרבית האתרים מכירים בכך שהם חייבים ליצור אינטראקציה מסוימת עם הגולש, זה יכול לבוא לידי ביטוי באפשרות לכתוב תגובות (אתרי חדשות, צרכנות, בלוגים), צ'אט וירטואלי, שיתופים בפייסבוק, ועוד. על כך נוספו אפשרויות של התחברות לאתר ורישום לדיוור ישיר ממנו. מדוע אינטראקציה עם הגולש היא חשובה ראשית, באמצעות האינטראקציה אנחנו מקבלים מושג מה הגולש רוצה ומה הוא מחפש. במקום להתבסס אך ורק על נתונים של גוגל או נתונים אחרים, כאן אנחנו יכולים לקבל באופן ישיר מהגולש את סדרי העדיפויות שלו ואנחנו יכולים לפעול בהתאם. שנית, כשקיימת אינטראקציה עם הגולש הוא מרגיש שותף ומחויבות מסוימת לפעול באתר שלנו. זה נכון אם יש פורום או מערכת תגובות, הגולש מרגיש שיש לו במה בה הוא יכול לדבר ויש מי שמקשיב לו. שלוש, כאשר גולשים רואים שיש באתר מסוים אינטראקציה גדולה עם הגולשים, הם...

בניית אתרים בחינם – למי מתאים ולמי לא כדאי?

בניית אתרים בחינם הפכה בשנים האחרונות לשם נרדף להצלחה. בזכותה כל אחד יכול בקלות ובפשטות ליצור לעצמו אתר לצרכים שונים, ובמקרים רבים אפילו מבלי לשלם על כך שקל אחד לבעל מקצוע. בניית אתרים בחינם יכולה למעשה להיות מועילה ואף חסכונית מאד עבור אתרים מסוימים, אך חשוב להבין שלא בכל המקרים היא כדאית. אז באילו מקרים לא מומלץ לבנות אתר? ובאילו לא? מקרה ראשון – ריבוי מסרים המצב הראשון בו לא כדאי לבנות אתר הוא במקרה בו אתם מעוניינים להעביר כמה מסרים שונים. לדוגמא, אם פתחתם עסק או ארגון שמטרתו המקורית הייתה אחת, אך ברבות הימים נוספו לו עוד מטרות, ומסרים, פעמים רבות (אם כי לא בכולן), מומלץ שלא להקים אתר אינטרנט נוסף. מדוע? מפני שעל המסרים שלכם להיות מרוכזים תחת קורת גג אחת, ואם הם רבים ומסועפים מדי – זהו סימן לכך שעליכם לעצור לרגע, ולזקק את הרעיונות הבסיסיים המרכזיים. זכרו כי כמעט ואין מסר שיווקי שיכול לעבור לקהל הרחב בצורתו המורכבת, וכי כמעט כל המסרים השיווקיים עוברים תהליך של תמצות – בין אם מדובר בלוגואים, בסלוגנים, בתכני אתרים ואפילו ב"אני מאמין" של הארגונים השונים. מקרה שני – מסר לא שלם זכרו תמיד: כדי לבנות אתר אינטרנט צריך סיבה טובה. כמובן שניתן להשתעשע באפשרות של בניית אתרים בחינם לצרכים חובבניים או לימודיים, אך כל עוד אתם מעוניינים שהאתר שלכם יפנה לקהל כלשהו, עליכם למצוא לכך סיבה מספיק טובה לכך. היכנסו לראשם של הגולשים, וחשבו על האינטרס שיהיה להם להיכנס לאתרכם. במילים אחרות, עליכם למצוא ערך מוסף כלשהו שיעורר את סקרנותם של הגולשים, ויתרה מכך – יגרום להם להישאר בו ולהתעדכן בנעשה בו מדי פעם בפעם. אז מתי מומלץ להשתמש בשירות בניית אתרים בחינם? אם לאחר מעבר על שני הכללים...

תהליך נכון של עיצוב אתרים

חשוב להבין כי לעיצוב האתר השפעה משמעותית עליו ועל מידת ההצלחה שלו ולכן אסור לזלזל בתהליך הזו וחשוב לבצע אותו בצורה מקצועית ונכונה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. כמובן, את כל התהליך יש לבצע בעזרת מעצב אתרים מומחה ומקצועי, מעצב אתרים בעל ניסיון מכיר את התהליך כולו ויכול ללוות אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת התוצאה הרצויה לכם. השלבים בעיצוב אתרים כאמור, תהליך עיצוב אתרים הינו תהליך הכולל כמה שלבים: תכנון מבנה האתר – תכנון של צורת המבנה של האתר, היכן ימוקמו התפריטים, הכפתורים השונים, טפסי צור קשר וכל דבר אחר. תכנון זה חשוב מאוד שכן על בסיסו יבוצע העיצוב והתכנות ולכן חשוב בשלב זה לשבת עם איש מקצוע מומחה אשר ייקח בחשבון כל פרט הנוגע לאתר ויבצע תכנון נכון וייסודי על בסיס החזון של בעל האתר. בחירת מערכת צבעים וסגנון עיצובי – בשלב השני המעצב יושב עם בעלי האתר ויחד מחליטים על מערכת הצבעים באתר והסגנון העיצובי. נתונים אלו יכולים להיות מושפעים מגורמים רבים כמו לוגו קיים של הלקוח, התחום בו הוא עוסק וכדומה. עיצוב ראשוני – סקיצת העיצוב הראשונית תציג רק את דף הבית ותאפשר לבעל האתר לראות את המראה שלו, לבקש שינויים, תוספות וכל דבר אחר שנראה לו. רק אחרי שהוא מרוצה מדף הבית ומרוח העיצוב של האתר ימשיך המעצב בעיצוב שאר דפי האתר. עיצוב סופי – עיצוב של כל שאר דפי האתר בהתאם לאישור בעליו ובהתאם לתכנון הראשוני של מבנה האתר. רק לאחר סיום העיצוב בצורה הזו מסיימת חברת עיצוב אתרים את תפקידה והעיצוב עובר לידיו של מתכנת אשר הופך את העיצוב לאתר אינטרנט של ממש. חשוב להבין כי בתהליך זה משולבים בעלי מקצוע רבים ולכן חשוב לבחור בחברת בניית אתרים המעסיקה את כל...

בניית דף נחיתה

יש הרבה דרכים בהם אנחנו יכולים לבחור לפרסם את העסק שלנו באינטרנט. אחת הדרכים הכי טובות לפרסם את העסק שלנו באינטרנט היא באמצעות דף נחיתה או בניית אפליקציה עיסקית. דף נחיתה יכול להגביר את החשיפה אליה העסק שלנו זוכה ברשת. בניית דף נחיתה על ידי בונה אתרים איכותי יכולה לאפשר לנו לקדם את העסק שלנו ולהגדיל את כמות הלקוחות שלנו. בניית דף נחיתה – והגדלת החשיפה של העסק שלך בניית דף נחיתה יכולה להגדיל את החשיפה של העסק שלך. אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם אתם חייבים לעשות זאת בצורה חכמה. קידום העסק שלנו באמצעות דף נחיתה יכול לאפשר לנו להגיע לכמות גדולה מאוד של אנשים. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה עסק שהרבה מאוד אנשים יכירו אנחנו חייבים לפרסם אותו ולשווק אותו באופן איכותי. בניית דף נחיתה – ושיפור הרווחים והמכירות של העסק שלך בניית דף נחיתה יכולה לסייע לנו לשפר את הרווחים של העסק שלנו על ידי הגדלת המכירות שלו. בשביל שנוכל להגדיל את כמות המכירות של העסק שלנו אנחנו חייבים לשווק אותו בצורה איכותית מאוד. שיווק איכותי צריך לפנות לקהל היעד של העסק שלנו. דף נחיתה טוב יהיה מותאם במיוחד לקהל היעד של הלקוחות שלנו. כך באמצעות דף הנחיתה נוכל ליצור קשר ישיר יותר עם הלקוחות שלנו ולהעניק להם שירות טוב.   המאמר הזה בחסות: www.shinaim.net...

אתר תדמיתי בשירות המיתוג

החשיבות של הנוכחות של עסקים במרחב הדיגיטלי היא כבר לא נושא שנתון לוויכוח. כל בעל עסק כבר יודע היום כי על מנת להישאר רלוונטי בעידן צריכת המידע הבלתי פוסקת, עליו לדאוג להקמת אתר אינטרנט מוצלח לבית העסק שלו. ישנם סוגים שונים של אתרים, שמתאימים לצרכים שונים של חברות. ישנם עסקים שמעוניינים למכור מוצרים דרך הרשת ואז הם זקוקים להקמת חנות וירטואלית, ישנם עסקים שורצים להציג באתר מגוון פרויקטים וגלריות וזקוקים לאתרים מורכבים וישנם גם לא מעט עסקים שזקוקים פשוט לאתר אינטרנט שישמש עבורם כרטיס ביקור וירטואלי ברשת. אתרים אלה מכונים אתרי תדמית ומבחינת הבניה והתחזוקה שלהם הם נחשבים לפשוטים, כיוון שבדרך כלל אינם מכילים תוכן רב, הם ברובם טקסטואליים ואין בהם צורך בעדכונים בתדירות גבוהה. למרות היותם אתרים פשוטים באופן יחסי, אין להמעיט בחשיבותם. אתרי תדמית הם הדרך הטובה ביותר להציג ברשת את בית העסק בהתאם לתכנית המיתוג שלו ולהצליח לשדר לקהל הרחב את המסרים השיווקיים הרצויים. מה צריך להכיל אתר תדמית בסיסי כל תהליך של בניית אתרים צריך להסתמך קודם כל על מסמך אפיון מסודר, שמהווה את הבסיס לתוצר הסופי. במסמך האפיון חשוב לציין בפני חברת הבניה מהם הצרכים המדויקים של בית העסק, על מנת שתדע להתאים היטב את סוג האתר ואופיו. כל אתר אינטרנט ובעיקר אתר תדמיתי, צריכים להכיל מספר דפים בסיסיים שיציגו בפני הגולשים את בית העסק. בבסיס של כל אתר תדמית צריכים להופיע העמודים הבאים: -עמוד הבית- העמוד המרכזי באתר, ממנו מנווטים הגולשים לכל הדפים האחרים. עיצוב עמוד הבית הוא שלב קריטי בתהליך הבניה, שכן זהו מסך הכניסה לאתר. יש להשתמש בו לצורכי מיתוג ושיווק בצורה חכמה ומקיפה. יש לכלול בו בהבלטה את לוגו החברה, את הסלוגן שלה, קישורים לעמודי החברה ברשתות החברתיות השונות, להשתמש...

מה בין עיצוב גרפי לקידום האתר

התשובה הראשונה שעולה לנו בראש לשאלה "למה חשוב העיצוב?" הינה טובת הקוראים ואטרקטיביות לגולשים. נכון, יש בכך לא מעט מן האמת. אבל הלכה למעשה – ישנן עוד כמה סיבות נוספות אשר לשמן העיצוב חשוב יותר. הראשונה שבהן היא – הקידום. כל מי שידו נוגעת בתחום עיצוב גרפי יודע כי מדובר בתחום לא פשוט. חידושים יומיומיים, תחרותיות אינסופית, גורמים לא מקצועיים, היעדר חוקים ברורים ועוד – כל אלו הופכים את העוסקים בקידום לפייטרים אמיתיים. הזמן החולף הוכיח את כולנו כי אין די בלינקים איכותיים על מנת לקדם אתר. יתרה מכך, גם התוכן, שעבור רבים הוא המלך, מתגלה כמלך עירום ללא הכסות המשמעותית ביותר שלו: עיצוב האתר. העיצוב הינו גורם אשר הולך ותופס יותר ויותר חשיבות בקידום האתר כך שאם בעבר נחשב העיצוב לשלב משני בסדרי העדיפויות, היום ידוע כבר לכל מקדם כי ללא עיצוב נכון, מושכל ומקצועי של האתר וללא תיאום עם המתכנת – גוגל פשוט ישאיר אותו הרחק מאחור. הו, הרלוונטיות רלוונטיות היא בין המושגים המשמעותיים ביותר המשפיעים על גוגל בבואו לדרג את האתר. גוגל משקיעה מיליוני דולרים מדי שנה על מנת לזהות דפוסי התנהגות של גולשים ולזהות את מידת שביעות רצונם מהאתר. בין הגורמים המשפיעים לרעה על שביעות הרצון, על פי גוגל, נמצאים באנרים ופרסומות מרובות ומפריעים לגולש ולפיכך מורידים את הרלוונטיות של האתר. כהוכחה, הורידה גוגל את הדירוג של אתרים אלו באופן משמעותי. עיצוב האתר הינו בין הגורמים החשובים ביותר לקידומו. אולם לא מדובר בעיצוב הבאנרים או הפרסומות באתר אלא בתכנון, בבנייה ומיפוי איכותי של מבנה האתר וקידודו. הסטייל המינימליסטי – גם בעיצוב אתרים מסתבר שלא רק עיצוב בתים ומוצרים מושפע מהגישה המינימליסטית. גם עיצוב אתרים הינו תחום שעיקרו הוא שמירה על גישה קונקרטית ועיצוב מקצועי, אמיתי...

בניית אתרים מקצועיים בחינם

מהפכת הדיגיטל הביאה לשינויים מרחיקי לכת כמעט בכל תחומי החיים שלנו, ובמיוחד בעולם האינטרנט. אך בכל הנוגע לשירותי בניית אתרים מקצועיים בחינם, רבים הם האנשים הסבורים כי עדיין לא מדובר במהפכה של ממש: הם טוענים כי בניית אתרים חינמית היא אמנם אפשרית ונוחה לשימוש, אך לטענתם אין מדובר בבניית אתרים מקצועיים המיועדים לחברות גדולות או לצרכים תדמיתיים בעלי דרישות גבוהות. אז ראשית כל, כדי לנפץ את המיתוס – כדאי להתחיל בציון כמה עובדות ראשונות. בניית אתרים מקצועיים בחינם – העובדות מדברות בעד עצמן הפלטפורמה הגדולה ביותר הקיימת היום בעולם לבניית אתרים בחינם היא האתר וורדפרס, המחזיק בממשק נוח לשימוש וזמין בשפות רבות, ביניהן גם עברית. אתר זה מחזיק למעלה ממיליון אתרים קיימים, שכולם נבנו כמובן בשנים האחרונות. בין האתרים שתוכלו למצוא בפלטפורמה זו ישנם אתרי תוכן דוגמת בלוגים, אתרי תדמית לחברות ענק ולחברות קטנות, אתרי חדשות, כתבי עת מקצועיים ואתרים המנגישים לגולשיהם מידע שימושי בנושאים שונים. מלבד אלה, ישנם כמובן אתרים ייעודיים המותאמים לשימוש ספציפי דוגמת חנות מקוונת, פורומים או חוות דעת ודירוג גולשים – וכל אלה רק באתר וורדפרס. אפשרות פופולארית נוספת לבניית אתרים בחינם היא כמובן הענקית גוגל, ופלטפורמות מצוינות נוספות דוגמת האתרים וויקס, coi ועוד. האם להיעזר באנשי מקצוע? בניית אתרים מקצועיים בחינם עשויה להיות לפעמים מטעה: מצד אחד, הרי כל אחד יכול לעשות זאת, אך מצד שני ישנם מרכיבים ספציפיים שאותם רק מתכנת מקצועי, איש תוכן או מעצב גראפי יכולים לעשות. אך חשוב להבין כי לשם כך לא חייבים לוותר מראש על האפשרות לבצע את כל המשימות לבד, מכיוון שעדיין תוכלו לבחור מאפיינים רבים שיהיו באתרכם: אילו דפי תוכן יהיו בו, כיצד ייראו התפריטים ומה יהיה כתוב בתוכן בקווים כלליים – ואנשי המקצוע השונים יסייעו...

קידום אתרים באינטרנט לשיווק קל יותר של העסק

בעזרת האינטרנט ניתן היום לשלוח מיילים ולהגיע לקהל לקוחות רחב במיוחד תוך סינון קהל יעד רלוונטי, פרסום מודעות וכמובן באמצעות אתר האינטרנט. עם זאת, ריבוי אתרים הפך את גוגל לזירת קרב ממש. אם גולש מקליק בגוגל את הביטוי "חנות חיות בתל אביב" לדוגמה, הוא יקבל רשימת תוצאות מלאה אתרים של חנויות נהדרות. אותו אדם יבחר לרוב להיכנס לאחד האתרים הראשונים ברשימה וברוב רובם של המקרים לא יטרח לבדוק מעבר לדף הראשון. כאן מגיע מקומו של קידום אתרים באינטרנט. אתר אינטרנט כיום שנמצא ברשת ואין לו צורת ביטוי כלשהי אז הוא מתפקד ככרטיס ביקור ולא מנצל את הפוטנציאל העצום שאתר אינטרנט יכול לקיים ולעזור לעסק להתקדם ולמכור יותר. לקדם על פי גוגל מנוע החיפוש המרכזי וכמעט הבלעדי בו כולנו משתמשים הוא גוגל. נתון שידוע היום הוא שבישראל למעלה מ 90% מהישראלים מחפשים קודם כל במנוע החיפוש גוגל. גוגל נותן קדימות לאתרים הבנויים נכון, מכילים תוכן איכותי ועונים על דרישות נוספות. אז איך עושים קידום אתרים אורגני באינטרנט? ראשית, ביצוע זה צריך להתבצע על פי דרישותיו של גוגל. לכן, זוהי פעולה שכדאי לתת למקצוענים לבצע. חברות קידום מתעדכנות כל העת בדרישותיו של גוגל ועושות שינויים באתרים על פיהן – כלומר על פי הכללים המנחים של גוגל, כך שהאתר המקודם יקבל מדרג גבוה ועדיפות ברשימת התוצאות. שינויי תכנים, הוספת תוכן איכותי וייחודי לאתר, טיפול באופטימיזציה מלאה של האתר, אפיון נכון של היררכיית האתר, הוספת סרטונים ותמונות או הפחתה מהם- כל אלה הן פעולות שיהפכו את האתר לאיכותי יותר מבחינת גוגל. להפוך את האתר לנגיש יותר מעבר להתאמת האתר לדרישות גוגל, קידום אתרים באינטרנט נעשה גם באמצעות הפיכת האתר לנגיש יותר עבור הגולשים. אחת השיטות הבסיסיות לקידום היא מציאת ביטויי מפתח. אלה הם...

בניית חנות וירטואלית

כאשר יש לנו עסק מצליח אנחנו רוצים באופן טבעי לפתח אותו. יש הרבה דרכים בהם אנחנו יכולים לפתח את העסק שלנו. אחת הדרכים הטובות ביותר לפיתוח העסק שלנו וקידום ההצלחה שלו היא בניית חנות וירטואלית. חנות באינטרנט תוכל לסייע לנו לקדם את התדמית של העסק שלנו וגם למכור את השירותים והמוצרים שלנו לאנשים בכל מקום וכל זמן. בניית חנות וירטואלית – לחנות אופטיקה בניית חנות וירטואלית יכולה להתאים מאוד לכל חנות אופטיקה. אם אנחנו רוצים לקדם את חנות האופטיקה שלנו ולפתח אותה בשביל שהיא תהיה יותר מצליחה ומשגשגת מבחינה כלכלית. חנות אופטיקה שיש לה חנות באינטרנט יכולה להיות מאוד מושכת לקהל לקוחות צעיר בארץ ובכל מדינות העולם המערבי, כמו כן פיתוח אפליקציות לחנות אופטיקה כמו אופטיקנה או אופטיקה הלפרין גם יכולה למשוך המון לקוחות. בניית חנות וירטואלית – לחנות בגדים בניית חנות וירטואלית יכולה להיות פתרון מושלם לחנות בגדים. אם יש לנו חנות בגדים ואנחנו רוצים להפוך אותה לחנות עדכנית שכל הזמן פתוחה ללקוחות שלנו אנחנו יכולים לעשות זאת בעזרת בנייה של חנות אינטרנט ייעודית. חנות אינטרנט איכותיות יכולה לאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו מוצרים חדשים במחירים מיוחדים. באמצעות האתר האיכותי נוכל להפוך את התדמית של החנות שלו למושכת יותר וליותר מעניינת לקהל הלקוחות שלנו. השקעה בנוכחות של העסק שלנו באינטרנט יכולה רק לקדם אותו ולשווק אותו בצורה יעילה מאוד ואיכותית שתשיג לנו תוצאות ותגביר את המכירות...

בניית אתר לעסקים

הקמת עסק יכולה להיות החלטה שתשנה את החיים שלכם. כאשר אתם מחליטים להקים עסק עליכם להחליט מה יהיה האופי שלו ושל הפעילות שלו. מהר מאוד תוכלו להבין שכדאי לבנות לכם אתר לעסק. בניית אתר לעסקים יכולה להפוך כל עסק לעסק איכותי ופופולרי מאוד בקרב כל האוכלוסייה. בניית אתר לעסקים – בניית חנות וירטואלית למעצבים בניית אתר לעסקים יכולה לאפשר לנו להרחיב את תחום הפעילות של העסק לכל רחבי העולם על ידי בנייה של חנות וירטואלית. בניית חנות וירטואלית או אתר תדמית יכול להתאים במיוחד למעצבי בגדים או לעסקים שעוסקים במכירה של מוצרי אופנה. חנות וירטואלית תוכל לאפשר לכם למכור את המוצרים שלכם לאנשים ברדיוס של מאות ואפילו אלפי קילומטרים. בניית אתר לעסקים – בניית אתר תדמית למשרד עורכי דין בניית אתר לעסקים יכולה להתאים מאוד גם בשביל חיזוק התדמית של העסק שלנו ושיפור שלה. בניית אתר תדמית יכולה להיות מועילה מאוד עבור משרדי עורכי. משרד עורכי דין שיש לו אתר אינטרנט איכותי יכול להרשים בקלות רבה את הלקוחות שלו וגם אנשים שרוצים לדעת על הפעילות שלו. אתר תדמית באינטרנט הוא חובה לכל עסק ובמיוחד לעסק כמו משרד עורכי דין. אם נשקיע בבנייה ובעיצוב של האתר נוכל לקדם אותו ולהפוך אותו לאתר שנוכח בשיח הציבורי באופן רציף ובולט ומקודם היטב בגוגל וגם ברשתות...

בניית אתר מכירות

ככל שלעסק שלנו יש יותר סניפים כך אנחנו יכולים למכור יותר מוצרים. הבעיה שפתיחה של סניף יכולה להיות הוצאה יקרה מאוד שכוללת הוצאות שכירות על חלל החנות ואת הוצאות המשכורת. אם אנחנו רוצים לחסוך על ההוצאות שלנו בפתיחת חנות חדשה אנחנו יכולים פשוט לפתוח חנות וירטואלית. בניית אתר מכירות או אתר חנות וירטואלית יכול לקדם אותנו מאוד ולאפשר לנו להגדיל את כמויות המכירות שלנו. בניית אתר מכירות – והרחבת קהל הלקוחות שלך… בניית אתר מכירות תאפשר לנו להרחיב את קהל הלקוחות של העסק שלנו. כאשר יש לנו חנות אנחנו יכולים למכור את הסחורה שלנו לאנשים בכל מקום בעולם. כך באמצעות חנות באינטרנט נוכל למכור את הסחורה שלנו ללקוחות בכל מקום מהודו ועד אמריקה. אם נקפיד לכתוב את התוכן באתר לא רק בעברית אלא גם באנגלית ובשפות נוספות כמו צרפתית או ספרדית נוכל לפנות לקהל לקוחות רחב מאוד שמדבר את השפות הללו. בניית אתר מכירות – לאיזה עסקים זה יכול להתאים? בניית אתר מכירות יכול להתאים כמעט לכל עסק. אם יש לנו עסק למכירת בגדים או למכירת צעצועים אז כדאי לנו לבנות אתר חנות. גם אם העסק שלנו הוא חנות לממכר כלי כתיבה, לממכר ירקות או אפילו לממכר של זרי פרחים אנחנו יכולים להרוויח הרבה מאוד מבנייה של חנות וירטואלית לעסק שלנו....

אתרי אינטרנט מעוצבים

כמו בכל מה שקשור לעיצוב אופנה או לעיצוב פנים של חללים שונים, גם כאשר אנחנו בונים אתר העיצוב שלו מהווה נושא חשוב ומרכזי. עיצוב אתרים מהווה תחום עשיר מאוד ומלא באפשרויות שונות של סגנונות שניתן לבחור מהם את העיצוב שהכי מתאים לאתר העסק שלנו. בניית אתרי תדמית באינטרנט (מעוצבים) יכולים לאפשר לנו ליהנות מאתר איכותי יותר ויפה יותר שימשוך אליו יותר גולשים. אתרי אינטרנט מעוצבים – למה חשוב להשקיע בעיצוב הגרפיקה של האתר שלנו? אתרי אינטרנט מעוצבים הם אתרים שנעים לגולשים לגלוש בהם מבחינה אסתטית. חשוב מאוד להקפיד ולהשקיע בעיצוב הגרפיקה של אתר האינטרנט שלנו כי גרפיקה איכותית תהפוך את העיצוב של האתר ליוקרתי ויפה יותר. כאשר האתר שלנו מעוצב בטוב טעם אז הוא לא עמוס מדי לגולשים והגולשים יכולים לבלות בו שעות רבות. העיצוב יכול לעודד את הלקוחות שלנו לקנות מאתנו מוצרים באתר והוא יכול לעשות להם חשק ליצור אתנו קשר. אתרי אינטרנט מעוצבים – אתרים איכותיים! אתרי אינטרנט מעוצבים הם אתרים איכותיים מאוד והם יכולים לאפשר לנו לקדם את התדמית המקצועית של העסק שלנו. אתר שמעוצב בצורה מקצועית עושה רושם הן על הקולגות שלנו בתחום והן עלינו. אתר זה יוכל לאפשר לנו לקדם את העסק שלנו בכל רחבי רשת האינטרנט ולמעשה בכל רחבי העולם. השקעה בעיצוב האתר היא השקעה משתלמת....

דף נחיתה – כל התורה על רגל אחת

אני לא מתכוון להתחיל את הכתבה הבאה בהקדמה מהסיבה הפשוטה, לדפי נחיתה אין הקדמה, אני גם לא הולך להלאות אתכם ביותר מדי פרטים, כי דף נחיתה עמוס בפרטים יחטיא את המטרה. אתנסח בבולטים ואבצע סקירה רחבה אך עניינית שתתמקד בתורת דפי הנחיתה. דף נחיתה צריך להיות דף נחיתה. אל תשלחו גולשים אל דף הבית שלכם, שכן הוא בליל של מספר נושאים. דף נחיתה צריך לקדם רק שירות או מוצר אחד. ובמילים אחרות אל תבלבלו לגולשים שלכם את המוח. עקביות. תדאגו שתהיה הלימה בין מודעות הפרסום/הבאנרים לבין דפי הנחיתה – הן בעיצוב והן בתוכן. שמרו על טון דומה וזרימה קולחת בין השניים. אחרת הלקוחות ירגישו נבגדים. תחדשו. הנזק הגדול ביותר יכול להגיע דווקא משעמום. נסו לחדש לגולשים שלכם ובוודאי שתמנעו ממסרים משעממים. למשל, על כפתור שאתם רוצים שיקליקו רשמו "סכנה, אל תקליקו" –מניסיון, אף אחד לא יעמוד במשימה. כמספר הקהלים מספר דפי הנחיתה. אם פילחתם היטב את השוק אתם בטח יודעים שיש לכם מספר קהלי יעד. מה עושים? יוצרים דפי נחיתה לכל קהל מפולח. למה? כי מה שמדבר לנשים לא תמיד מדבר לגברים ומה שמדבר לקשישים לא מדבר לנוער וכו'. מספיק כפתור לחיץ אחד. אין טעם להוסיף בר ניווט עשיר ומסועף לדפי נחיתה. מספיק קישור יציאה אחד מדף הנחיתה לדף אינטרנטי אחר שהולם את מטרתנו. מסר חד, קצר וברור. זה לא המקום להאריך במילים ופסקאות, הן יכולות להאפיל על המסר. צריך להיות חד, ברור וקצר. להוציא מקרים מיוחדים למשל דף של אמזון שמנסה למכור ספר באמצעות תקציר. מה לעשות???. הגולש חייב לדעת בבהירות מה עליו לעשות כדי להתקדם. אתם צריכים לפרט לו בדיוק מה עליו לעשות: ללחוץ על קישור, לרכוש, לעבור לאתר, לעשות לייק…- לא לתת לגולשים חופש פעולה או...

איך קידום אתרים אורגני חוסך בהוצאות הפרסום לטווח הארוך?

הקמת אתר אינטרנט יכולה לקדם את בית העסק שלכם ולמשוך אליו לקוחות חדשים. בשביל שלאתר אכן יכנסו הרבה גולשים (שיכולו להיות לקוחות שלכם) אתם חייבים לקדם אותו. צורת הקידום המשתלמת ביותר היא קידום אתרים אורגני. קידום אורגני של האתר שלכם בגוגל יאפשר לכם למשוך הרבה לקוחות בטווח הארוך. צורת קידום זו נשארת לאורך זמן והיא למעשה מבטיחה שהעסק שלכם יהיה במקומות מובילים בתוצאות החיפוש של גוגל. באמצעות בנייה וקידום אתרים תוכלו ליהנות ממספר רב יותר לקוחות. מה זה קידום אתרים אורגני? ומה היתרונות שלו? אם אתם עדיין לא שמעתם על קידום אתרים אורגני? כדאי שתתחילו להתעניין. קידום אורגני הוא למעשה קידום על ידי תוכן וקישורים. כאשר אתם משקיעים בתוכן של האתר שלכם ובקישורים הפנימיים והחיצוניים שלו אתם מחזקים את האתר שלכם וגורמים לגוגל לדרג אותו במקום גבוה יותר. היתרון של שיטת קידום זו הוא שבניגוד לשיטת הקידום הממומנת (קנייה של מודעות בגוגל ובפייסבוק) היא זולה יותר ונשארת לאורך זמן רב יותר. כאשר את מקדמים אורגנית את העסק שלכם אתם למעשה גורמים "להצמיח שורשים באינטרנט" ולתפוס מקום, בעוד שקידום ממומן הוא בר חלוף וזמני. קידום אתרים אורגני – איך זה יעזור לעסק שלך? אז איך קידום אתרים אורגני יעזור לעסק שלך? לאחר שתתחילו לקדם בצורה אורגנית את העסק שלכם תתחילו לשים לב שיותר גולשים נכנסים לאתר ושיותר גולשים שנכנסים לאתר יוצרים אתכם קשר. למעשה כל פעם שגולש יכתוב בגוגל מילות מפתח שקשורות לאתר שלכם ושאתם מקדמים את האתר באמצעותם הוא יגיע לאתר שלכם דרך גוגל בצורה טבעית וספונטנית ומהרגע שהוא יכנס לאתר זה כבר יהיה תלוי...

הפרמטרים שחשובים לקידום כאשר בונים אתר

בניית אתר אינטרנט מצריכה ידע נרחב במגוון נושאים הקשורים לעולם האינטרנט, התוכן והשיווק. עיצוב חדשני ובולט כבר לא מספיק, לא על מנת לקדם את האתר למקומות הראשנים בתוצאות החיפוש, לא כדי להשאיר את הגולשים באתר ולא כדאי לגרום להם להיעזר בשירותיכם או לרכוש את מוצריכם. התאמת האתר למנועי חיפוש ברשת הפרמטר הראשון עליו יש לתת את הדעת המקצועית במהלך בניית אתר אינטרנט, הוא ההתאמה של האתר למנועי החיפוש. בעלי עסקים שלא בקיאים בתחום בניית האתרים מניחים שהאתר צריך קודם כל להיות מותאם לגולשים. זו כמובן טעות כי את האתר צריך קודם כל להתאים למנועי החיפוש. התאמה כזו תאפשר לאתר להתקדם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, לקבל דירוג גבוה ועל ידי כך לזכות בכניסות רבות יותר. אתר אינטרנט שלא עובר אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) תמיד יישאר בעמודים האחרונים והלקוחות הפוטנציאליים לא ידעו על קיומו. לצורך התאמת אופטימלית של האתר מומלץ להיעזר בחברת קידום אתרים המתמחה בהתאמה של האתרים למנועי החיפוש השונים. עיצוב האתר בהתאם לקו המיתוג של העסק על אף חשיבותו המכרעת של התאמת האתר למנועי החיפוש, אסור לשכוח מהתאמת האתר לגולשים עצמם. משמעות הדבר שהאתר צריך להיות נוח ויעיל עבור הגולשים, כל שכן הוא צריך למשוך אותם מבחינה ויזואלית וזאת כדי להשאיר אותם באתר לזמן ארוך יותר, לגרום להם לרצות להיכנס אליו שוב והכי חשוב – לגרום לבצע רכישה או פנייה לחברה לשם קבלת שירות. קוראים לזה עיצוב אתרים וגם זו תורה שלמה המאפשרת להתמודד עם התחרות והמגמות המשתנות בעולם האינטרנט מידי יום. תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים ברשת תוכן מושקע הוא אחד הממדים החשובים לקביעת איכות העסק בפני הלקוחות וכן לקביעת האיכות האתר על ידי מנועי החיפוש. תוכן הוא המידע שיקבל הגולש באתר, בין אם מדובר במידע אודות העסק ושירותיו...

איך תדע איזו מסיומות האינטרנט החדשות מתאימה לאתר שלך?

השנים האחרונות פתחו בפנינו מגוון רחב של סיומות אינטרנט חדשות, אשר מאפשרות למקימי אתרים חדשים (ואף לבעלי אתרים ותיקים, אשר רוצים למתג את עצמם מחדש) להתהדר בסיומת דומיין אטרקטיבית, אשר תהלום את צרכיהם. ה-Co.il וה-.Com הוותיקים והרווים הולכים ונדחקים הצידה, כאשר את מקומם תופסות הסיומות הצעירות והאטרקטיביות, ה-.XYZ, ה-.CO והסיומות הנישתיות המבדלות. כל אחת מהסיומות האלה נהדרת בפני עצמה, אבל איך תחליט איזו מהן היא המתאימה ביותר לאתרך? עקוב אחרי הטיפים הבאים: הסיומות הנישתיות – לכל תחום יש שם שנתן לו בעליו יותר מ-1,000 סיומות דומיין חדשות, בתחומי עיסוק ועניין שונים, המאפשרים לכל בעל אתר לבדל ולמתג את אתרו בצורה הרצויה לו. רציני כ-.Accountants או שובב כ-.Love, בעל משמעות כ-.Guru או סתמי כ-.Ovh הסיומות הנישתיות המבדלות ובעלות המשמעות מתאימות במיוחד לבעלי אתר אשר שמו כיום איננו רומז על התחום בו הוא עוסק. לדוגמא: כאשר יהפוך www.EzraLevy.co.il ל- www.EzraLevy.Accountants, יהיה ברור לכולם מה תחום עיסוקו (האנונימי כיום) של מר לוי, וכך הוא יוכל להיחרט טוב יותר בזיכרונם של המחפשים את האתר. .XYZ – צעירה ופרועה ועדיין פנויה נחשבת לבת המבריקה והמוצלחת במשפחת הסיומות החדשות, עם קרוב ל-800,000 אתרים שכבר אימצו אותה עד כה, ונראה שעוד היד נטויה. ה-.XYZ הגמישה מאפשרת לך בחירת סיומת בעלת איפיון בין לאומי לדומיין של אתרך (בדומה ל-.Com), אלא שכאן עדיין תוכל למצוא המון דומיינים פנויים (זהירות! אם לא תמהר להחליט, גם הדומיין "שלך" בסיומת זו עלול להיתפס על ידי זריז ממך). יתרון נוסף וברור שיש ל- .XYZ הוא שהסיומת היא, לכאורה, צבר אותיות סתמי, אשר איננו רומז על מהות האתר. יתרון זה מועיל במיוחד לבעלי אתרים אשר קונים דומיין לשימוש עתידי (לא עבור עסק הפועל כיום), וכך, הם אינם מוגבלים בתחום העיסוק. .CO – סיומת...