חברת קידום אתרים מקצועי – כמה זה עולה לך?

חברת קידום אתרים מקצועי – כמה זה עולה לך?

העולם היום בנוי כמו חנות אחת גדולה מאוד עם היצע מסיבי של אפשרויות. כל אחד רוצה למכור את מרכולתו באשר היא, בין אם החנות נמצאת בקניון, ברחוב או בעולם האינטרנט. עכשיו יותר ויותר בעלי עסקים מכניסים את חברותיהם גם אל הרשתות השונות הקיימות בשוק.

העולם הווירטואלי קיבל תפנית חדה וניתן להשיג כל מה שרק רוצים. בעלי עסקים בוחרים לקדם את העסק שלהם באינטרנט בעזרת חברת קידום אתרים מקצועי וזאת על-מנת למקסם את ההכנסות של החברה. אבל, מהם ההוצאות הכספיות של אלו הבוחרים לקדם את העסק שלהם באינטרנט? השאלה האמתית שצריכה להישאל כאן היא – על מה משלמים כאשר בוחרים לקדם את האתר אצל מקדם אתרים מקצועי?

קידום אתרים וקידום מכירות

אפשר לזהות דימיון ברור בין תהליכי שיווק וקידום מכירות בעולם האמתי לבין מה שקורה באינטרנט.

האתר הוא חנות

כשאתם פותחים חנות או משרד העסק באופן טבעי תשקיעו מחשבה ומשאבים בעיצוב, בחירת המיקום, נגישות עבור הלקוחות, שילוט, חלונות ראווה וכדומה. הקמתם אתר עבור החברה ויצאתם לדרך. עד כמה טוב האתר? האם הוא נוח, נגיש ובעל חווית גלישה נעימה? אתר טוב יכלול בתוכו מאפיינים רבים שיגרמו לגולש למצוא מהר את מה שהוא חיפש ואולי לבוא לבקר שוב. ישנם אתרים רבים המוקמים ולא מתוחזקים כראוי מאחר ולבונה האתר אין את הידע הראוי להמשיך את העבודה. מקדמי אתרים מקצועיים יודעים אילו מאפיינים חשובים ורצויים צריך שיהיו על-מנת שהאתר יהיה אופטימלי עבור קהל הגולשים.

המוצר

מהו המוצר אותו רוצים למכור באינטרנט, האם הוא מוצר נפוץ מאוד והתחרות בו תהיה גדולה מאוד או שאולי זהו מוצר ייחודי שאף אחד אחר אינו מציע אבל גם אף אחד לא יודע שהוא קיים? ישנם תחומים רבים של אפשרויות קנייה באינטרנט. אם המוצר שאותו מוכרים נפוץ מאוד, התחרות תהיה גדולה וקשה יותר. מקדמי אתרים טובים צריכים להיות מנוסים מאוד ויצירתיים על-מנת להצליח לקדם אתר בתחום תחרותי.

כאשר מחפשים את המוצר או השרות שלכם במנועי החיפוש, היכן אתרכם ממוקם? האם הוא בראש הרשימה של תוצאות החיפוש, בעמוד הראשון? האם הוא בכלל נראה לעין בשלושה עמודים הראשונים, שזה 30 תוצאות? אם לא, אף אחד לא יבוא ל"חנות” שלכם והיא לא תימכור. חברת קידום אתרים תהיה סוכן המכירות עבור העסק הספציפי בעולם הווירטואלי.

כיצד נמדדת ההצלחה של קידום אתרים

על-מנת לכמת את ההצלחה של קידום אתרים באינטרנט צריך לקחת בחשבון כמה כסף נכנס לעסק כתוצאה מהקידום עצמו ביחס למה שהשקעתם בקידום האתר. איך אפשר למדוד את זה?

תבצעו רישום מדויק של הפניות מהאתר, כולל פניות דרך טופס יצירת הקשר, מייל וטלפונים. בשביל זה כמובן תצטרכו או לשאול את הלקוחות באיזה אופן הם מצאו אותכם או להשתמש במספר טלפון ייעודי שיופיע באתר וכך תדעו שמי שמתקשר ממנו הגיע בודאות מהאתר.

תחלקו את הסכום אותו אתם משלמים עבור הקידום במספר הפניות בתקופה נתונה. כך תקבלו את העלות של כל פניה. למשל, אם שילמתם עך שירותי קידום האתר 2500 ש"ח בחודש והאתר הכניס 50 פניות לחברה דרך התנועה האורגנית, שילמתם 50 ש"ח על כל ליד. השלב הבא הוא כמובן לבדוק כמה עסקאות נסגרו מתוך כל הפניות ומהן הרווחים (לא מדובר במחזור מכירות אלא ברווח) מעסקאות אלה. אם הרווחתם יותר מ-2500 ש"ח, ההשקעה בקידום משתלמת.

עלות קידום אתרים מקצועי

ישנן כמה אמרות המתאימות לעניין, כמו למשל, "מה שעולה בזול יראה זול" וגם "לא כל מה שנוצץ זהב". בעולם קידום אתרים צריך למצוא את הנתיב הנכון שמתאים לסוג העסק ורמת התחרות.

היזהרו חברות קידום אתרים שמציעות מחירים נמוכים במיוחד או חבילות קידום לפי מספר קישורים חיצוניים או כמות מצומצמת של מילות מפתח לקידום. הרי אתם לא משלמים עבור קישורים, ואפילו לא רק עבור המיקומים. חברת קידום אתרים מקצעית צריכה להביא פניות ורווחים שעולים על ההשקעה בקידום. ועל זה צריך למדוד את הצלחתה.