לייקים לפייסבוק – הדרכים המהירות להשיג אותם

לייקים לפייסבוק – הדרכים המהירות להשיג אותם

מה כל אחד מאיתנו רוצה? לייקים לפייסבוק. בואו נודה על האמת, כשאנחנו כותבים פוסט, מעלים תמונה או מציגים אירועים מסוים, אנחנו מקווים לקבל כך את תשומת לב הגולשים וליהנות מלייקים ושיתופים. ישנם הסברים רבים למה זה, למה זה באמת חשוב לנו, אך אנחנו לא ניכנס כאן לשאלה הזאת, מה שכאן נענה על השאלה איך אנחנו משיגים לייקים לפייסבוק.

כאן המקום לומר, שאם אנחנו, כגולשים פרטיים, זקוקים לליקים לפייסבוק, אפשר להבין עד כמה חברות עסקיות ובעלי מקצוע זקוקים להם. עבורם מדובר בעניין של פרסום וחשיפה, כל אחד שעושה לייק לעמוד עסקי, הופך להיות חבר בעמוד ומקבל התראות שונות אודות מוצרים שהם משווקם או מייצרים, מבצעים והנחות ומגוון פעילויות עסקיות אחרות. עבורם מדובר בעניין כלכלי חשוב מאין כמוהו. לכן גם הם משקיעים כסף בלהשיג את אותם לייקים.

לשם כך אנחנו נציג במאמר זה כיצד משיגים לייקים עבור חברות עסקיות לא רק עבור גולשים פרטיים, שהלייק, בדרך כלל, לא נותן להם שום דבר מלבד הוכחה שמישהו קרא, נהנה ואולי אפילו הסכים איתם. כאמור עבור חברות עסקיות זה כבר עניין משמעותי הרבה יותר.

מה צריך לעשות בשביל להשיג לייקים לפייסבוק

הדרך הקלה והמהירה להשיג לייקים היא באמצעות רכישה. כיום אפשר לקנות לייקים דרך חברות שונות, אשר יש להם פולים של משתמשי פייסבוק, מהארץ ומהעולם, אשר עושים לייקים. יש לציין שמדובר בשיטה מאוד נפוצה ולא מעט פוליטיקאים גם משתמשים בה.

היתרון של שיטה זו, שהיא מבטיחה כמות גדולה מאוד של לייקים (5000 לייקים ויותר) אשר יוצרת חשיפה אוטומטית לעמוד. חשוב מאוד להקפיד שהלייקים שאנחנו מקבלים הם אמיתיים ומתאימים לפרופיל של לקוחות החברה על מנת שזה ייראה אמין לחלוטין ולא יגרום אי נוחות לגולשים בעמוד.

דרך אחרת שגם היא יחסית קלה אך עולה לא מעט, דרך קידום ממומן בפייבוק. הרעיון הוא מאוד פשוט, מעלים פוסטים ממומנים או שמפרסמים את העמוד כולו, וכך זוכים לחשיפה גדולה אשר מביאה בין היתר ללייקים מגולשים. היתרון כאן, שמדובר בלייקים אמיתיים לגמרי, לייקים שמגיעים מגולשים שבאמת מתאימים לפרופיל של לקוחות החברה. החיסרון הוא שזה דורש יצירתיות וכמו שציינו פרסום כזה עולה לא מעט כסף.

הדרך האחרונה והכי פחות יעילה,היא באמצעות פרסום בקבוצות בפייסבוק. הרעיון הוא לאגור קבוצות רבות בפייסבוק שמתאימות לרוח העמוד ורוח החברה, ולפרסם בהן את העמוד עם הזמנה לחברים לעשות לייק. היתרון הוא שמדובר בקהל מתאים, ממוקד, קהל שהעמוד שלנו באמת יכול להתאים להם. החיסרון? זה דורש המון עבודה, ובדרך כלל זה מביא מעט מאוד לייקים ביחס למה שאנחנו משקיעים. יש לקחת בחשבון גם שכל פוסט שאנחנו כותבים, יירד מחזית העמוד של הקבוצה במהלך היום ואנשים פחות ישימו לב אליו.