קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן

ישנן שיטות פרסום ידועות וברורות המהוות דרך מוכחת לניתוב גולשים במהירות לאתר האינטרנט שלך. 30% מהתנועה הקיימת במנועי החיפוש, עוברת באמצעות קידום אתרים ממומן, מבוסס PPC – פרסומות המוצגות בחלקם הצדדי או העליון של עמודי התוצאות; 70% מהתנועה, לעומת זאת, מנותבת לאתרי אינטרנט הנמצאים בעמוד תוצאות החיפוש האורגניות. יתר על כן, פרסומות PPC גם מופיעות בעמודי תוכן ומוצגות במאות ואלפי אתרי אינטרנט, המשתפים מודעות פרסום תמורת נתח מסוים מעוגת תקציב הפרסום. ניתן לתת לדוגמא את Google Adsense, המהווה רשת פרסום מטעם גוגל.

כיצד עובד קידום אתרים ממומן

קידום זה משתמש במכרז סגור, פרסום PPC – המתבצע בין מפרסמים שונים בנישה מסוימת; המפרסם משלם רק עבור מספר כניסות לאתרו, וכל שקל שהולך לקמפיין – מושקע עבור גיוס לקוחות חדשים.

יתרונות קידום אתרים ממומן (PPC)

·         מדידה – קידום אתרים ממומן באמצעות PPC, מאפשר לך למדוד כמעט כל פרמטר, וכך – תוכל לבצע אופטימיזציה מלאה לביצועיים אופטימאליים והשגת יעדים גבוהים.

·         שליטה – קידום ממומן באמצעות PPC מעניק לך שליטה מלאה על מודעות, פורמטים רצויים ותקציב. יתר כל כן, לגבי פעילות אינטרנט בינלאומית – אפשר להתאים כל פרסום, כך שיוצר למשתמשים במקום גיאוגרפי מסוים הרלבנטי למוצר / שירות / חברה שלך.

·         מיקוד – קידום אתרים ממומן (PPC) מאפשר פרסום שירות או מוצר תוך שימוש במילות מפתחת מסוימות, וכך מביא לרלוונטיות מקסימאלית של המודעה. מיקוד זה מעלה את המכירות באופן משמעותי, על ידי תנועה מפרסום מסורתי, כגון – פרסום בעיתונות הכתובה, באנרים וכו'.

בימינו, הפלטפורמות העיקריות עבור קידום אתרים ממומן, באמצעות פרסום PPC, הן: Yahoo Search Marketing, Google Adwords ו-AdCenter. יתר על כן, שימוש ברשתות החברתיות כמו טוויטר או פייסבוק עבור פרסום, הופך פופולארי יותר ויותר.

צרו עימנו קשר!

יש לנו ניסיון רב שנים בבניית קמפיינים מורכבים בתחום הPPC