קידום אתר בגוגל הוא הדרך הנכונה למשוך אליו כמה שיותר גולשים ובעיקר לקוחות פוטנציאליים, שיכולים להתעניין במוצר או בשירות, המוצעים באתר.

קידום בגוגל אפשרי תודות לכלים הרבים הקיימים כיום, כלים ההופכים את הקידום ליעיל ונכון הרבה יותר וכן כזה המותאם נקודתית לצרכיו של האתר ולמטרות שלשמן הוא קיים. כיצד מקדמים אתר בגוגל ומה חשוב לקחת בחשבון כשעושים זאת? הנה כמה דגשים שיעזרו בכך:

אופטימיזציה היא מילת המפתח

כדי לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר ולשפר את מיקומו בגוגל, יש לבצע אופטימיזציה לאתר. מדובר בתהליך המצריך לא מעט סבלנות ובעיקר השקעה רבה. הוא מוצע כיום על ידי חברות, המתמחות בקידום אתרים ונעשה בפועל על ידי מקדמי אתרים מקצועיים. תהליך האופטימיזציה כולל הטמעה של מילות מפתח באתר, ביטויים הקשורים לתחום שבו מתמקד האתר עצמו ולוקחים חלק בלתי נפרד בתוכן הקיים. כך, כשגולש יחפש בגוגל תחום מסוים באמצעות מילות המפתח כלשהן, יגלה, בין שאר התוצאות, גם את האתר עצמו, שבו מופיעות המילים שחיפש.

תוכן איכותי

כדי לקדם אתר בצורה הטובה ביותר מומלץ לשלב בו תכנים ברמה ובאיכות גבוהה. תוכן איכותי מושך אל האתר גולשים רבים וגם נתפס על ידי גוגל כבעל חשיבות רבה. אתר שמציג לגולשים בו עמודים עם תוכן איכותי שרלוונטי להם וכן גם כזה המשמש כערך מוסף ייהנה מדירוג גבוה הרבה יותר מאתרים אחרים. לכן, מומלץ להשקיע בתכנים, לשים דגש על איכות ולא רק על מילות המפתח, להקפיד על כתיבה נכונה בהתאם לכל הכללים ובד בבד, מתייחסת לנושאים הקשורים אל האתר.

הוספת תמונות

גם לתמונות באתר יש תפקיד חשוב וגם הן יכולות לעזור בקידומו של האתר בגוגל ולכן, מומלץ לשלב באתר, שאותו מעוניינים לקדם ולחשוף לכמה שיותר גולשים, גם תמונות שונות. חשוב כמובן שהתמונות תהיינה רלוונטיות לנושא האתר וגם תמשוכנה תשומת לב. לכל תמונה יש להוסיף את התגיות הנדרשות ולשלב בהן את מילות המפתח השונות (אלו שמוזכרות גם בתוכן הקיים באתר).

בלוג לאתר

אחת השיטות הפופולאריות כיום לקידום אתרים בגוגל היא כתיבה של בלוג לאתר. חשוב שהבלוג יעודכן באופף שוטף ויכיל תוכן רלוונטי. אתר מעודכן זוכה לדירוג גבוה יותר בגוגל וכך גם האתר שמקושר אליו. יש להקפיד על תוכן מקורי ואיכותי, כדאי להוסיף גם תמונות ולשלב מידע שיכול לסייע לגולש. ישנן כיום לא מעט פלטפורמות ידידותיות למשתמש, המתאימות לכל אלה המעוניינים בבלוג מאמרים. את הבלוג יש להוסיף גם לאתר עצמו כחלק מהעמודות השונות בו.

ניתן לראות שישנן כמה דרכים לקדם אתר, תוך ניצול מגוון של פלטפורמות שיכולות לסייע בכך. חשוב להקדיש לכך זמן, להגדיר מראש את הצרכים ולהיעזר במקצוענים בתחום כדי לעשות זאת נכון.