שנת 2016 מתקרבת לסופה, ובמידה רבה מאוד זו הייתה השנה המשמעותית בתחום קידום האתרים

מאז שהחל תחום קידום האתרים לקבל פוקוס גדול יותר ויותר בעולם השיווק המודרני, בדגש כמובן על כל מה שנוגע לשיווק אינטרנטי, נדמה כאילו בכל שנה מדובר בשוק גדול יותר שהולך ונהיה משמעותי יותר עבור הצרכן התמים, שאולי לא יודע עד כמה הוא חשוף לקידום אינטנסיבי מצד חברות שונות בתחומים שונים. עם זאת, נראה שהשנה הזאת הגענו לשיא, ואפשר באמת להגיד שעסק שלא מקדם את עצמו ואת האתר שלו בגוגל בסוף שנת 2016 – משאיר את עצמו שנות אור מאחור במגרש המשחקים החשוב ביותר של השיווק המודרני. עם זאת, אנחנו כאן בכדי בכל זאת לתת לכם את הרקע הנחוץ ואת הידע שאולי חסר לכם בתחום קידום האתרים, בכדי לסייע לכם אולי לעשות בעצמכם את הקפיצה הנחוצה הזאת קדימה בתחום קידום האתרים.

כל מה שאתם צריכים לדעת על קידום אתרים אפקטיבי ומוכוון שוק נכון לימים אלה

  • עליית הרשתות החברתיות – אי אפשר להגיד בדיוק שרשתות חברתיות הן עסק חדש, אבל אפשר בהחלט להגיד שבשנה האחרונה שיווק וקידום דרך רשתות חברתיות הפך למשמעותי יותר ויותר, ובמקרים רבים עמודי הפייסבוק או האינסטגרם של עסקים הפכו למשמעותיים עוד יותר מאתר האינטרנט שלהם. פלטפורמות הסושיאל מאפשרות לצרכן לקבל גישה שבעבר לא הייתה לו היישר לקרביים של העסק – לשלוח הודעה פרטית, לפרסם משהו על הלוח, לתת ביקורת מפרגנת או לא מפרגנת שתהיה גלויה לכל עין – והכל דרך טלפון קטן אחד. משום כך, ברור כי כיום הקידום הקלאסי לא יכול להשלים את משימתו בלי השקעה איכותית ברשתות חברתיות, שצריכה להיות גם מוכוונת קהל יעד, גילאים, מגזר ומגדר (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וסנאפצ'אט לא פונים לאותו הקהל).
  • השילוב בין אורגני לממומן – בעבר, היו עסקים שבחרו להתמקד בקידום אורגני, והיו כאלה שבחרו להתמקד בקידום ממומן. הדברים נראו, שלא בצדק, כאילו הם באיזושהי צורה סותרים האחד את השני – כאילו הקידום הממומן משיג ברגע את מה שהקידום האורגני עומל קשה בכדי להשיג. עם זאת, ברור כיום כי קידום אתרים אורגני בגוגל יוצר רושם חיובי יותר ואותנטי הרבה יותר מזה הממומן, וכי הקידום הממומן הוא יותר כלי שניתן להשתמש בו בכדי לתת בוסט ראשוני לטראפיק, שמטרתו בסופו של דבר להביא את העסק לקדמת הבמה בצורה אורגנית. השילוב הזה הוא מילת המפתח בכל מה שנוגע לקידום אתרים.

שילוב בין קידום אורגני, ממומן ורשתות חברתיות – יכול להזניק כל עסק בצורה מטאורית

כשמשקיעים היטב בקידום אורגני ובקידום ממומן דרך חברה שיודעת לנתח את השוק ולבצע את משימות התוכן החשובות היטב, וכשמשלבים את זה עם השקעה ברשתות חברתיות כמדיום הפרסומי המוביל של השנים האחרונות – מקבלים את העקרונות החשובים ביותר לקידום אתרים נכון לסוף שנת 2016. מקווים שעזרנו.