חשיבותו של אתר אינטרנט היא באפקטיביות שלו, ביכולת להיות מנוע ומנוף שיווקי עצמתי לעסק שלכם. על מנת שייהפך לכזה עליו לעורר ולעודד את הגולשים בו לבצע פעולה רצויה מבחינתכם- לרכוש מוצר או שירות, להצטרף אל מועדון לקוחות, להיחשף לתוכן מסוים שיש לכם אינטרס לחשוף אותו בפני הגולש ועוד.

ככל שתצליחו לעורר, לעודד ולהניע את הגולש לפעולה באתר, כך, בהתאמה, יגבר הסיכוי שלכם להגדיל את נפח הפעילות העסקית שלכם או, בתרגום פשוט- להגדיל את כמות המכירות.

לכל בעל אתר אינטרנט המציע מוצר או שירות יש אינטרס ברור להניע את הגולש לביצוע הזמנה. מי שאינם משלבים באופן ישיר ומובהק גורמים המניעים את הגולשים לפעולה באתר, ללא ספק מאבדים בכל יום לקוחות פוטנציאליים לטובת המתחרים. מהותה של הנעה לפעולה בתהליך קידום אתר היא מיצוי היכולת לשלוט כמעט לחלוטין על פעולות הגולשים ולגרום להם (להניע אותם) לעשות מה שאתם מצפים שהם יעשו, מה שלשם עשייתם בניתם את האתר.

על מנת להניע גולשים רבים ככל שניתן לביצוע הפעולה הרצויה לכם, חשוב לבנות ממשק משתמש נוח וידידותי לגולש. על מנת שיהיה כזה יש חשיבות עליונה, מכרעת, לאופן שבו בנוי דף הנחיתה- הדף הראשון שאליו מגיע הגולש. חשוב ביותר שדף הנחיתה יותאם באופן מיטבי לתוצאות החיפוש, וחשוב שהחיפוש ייעשה לפי מלות מפתח רלוונטיות לתחום שבו האתר שלכם עוסק, על מנת שהגולשים יגיעו אל האתר שלכם ולא אל אתרים מתחרים.

בנייה נכונה ועיצוב חכם של האתר תגביר את הסיכוי להניע את הגולש לפעולה. על דף הנחיתה להיות בנוי ומעוצב באופן שיוביל וינחה את הגולש אל הטופס המקוון שם יבצע את הפעולה המבוקשת. חשוב לשלב באתר תמונות, תוכן מכירה שיווקי, כותרת המתאימה למלת החיפוש המבוקשת. כל אלה מגבירים מאוד את הסיכוי כי הגולש יבצע את ההזמנה באמצעות חלופת הרכישה או החלופות האחדות המוצעות לו.

על מנת למצוא את המתכונת המיטבית לאתר המניע לפעולה יש לבחון את עצמכם תוך כדי תנועה בדרך של ניסוי וטעייה, אבל לא רצוי לסמוך על רק על כך. שכירת שירותיה של חברה המתמחה בבניית אתרים הבנויים מראש כמותאמים לתהליך קידום אתרים בגוגל מגבירה באופן משמעותי את הסיכוי להגעת האתר שלכם למקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל ולחשיפה למספר רב יותר של גולשים, אשר מהם אמור וצפוי להתגבש הגרעין הקשה של הלקוחות שלכם.

לאחר שהצלחתם להביא גולשים רבים לאתר הבית שלכם אתם ניצבים בפני האתגר החשוב והמשמעותי ביותר, האתגר שלשמו התכנסתם וכינסתם – להניע אותם לפעולה. בהצלחה!