פרסום בגוגל הוא תחום למקצוענים, מדוע? נדון כאן מעט אודות הבדלים בין פרסום עצמי לבין פרסום באמצעות איש מקצוע עם הכשרה בתחום פרסום בגוגל, היכול להציג תעודה רשמית המוכיחה כי התמקצע התחום.

חסרונות פרסום בגוגל המבוצע עצמאית

  • פרסום כזה גוזל זמן רב, במיוחד לגבי מישהו שעתה החל ללמוד תחום זה. אדם המתנסה לראשונה במערכת פרסום בגוגל, הרי שפעולה בת 10 דקות תיארך עבורו שעתיים ואף יותר, זאת לעומת מומחה בתחום. לא זאת בלבד שהפעולה תיארך זמן רב מכפי שצריף, הרי שגם שזמנו היקר של בעל העסק יבוזבז, במקום להתמקד בלקוחות ובעסק שלו, ולא להתעסק עם קמפיין אינטרנט.
  • ברוב המקרים, לבעל העסק אין כל ניסיון בנושא פרסום בגוגל, ומסיבה זו, יכולות בניית הקמפיין שלו מוגבלות למדי, וסביר שהתוצאה תהיה קמפיין אפקטיבי פחות מכפי שאיש פרסום בגוגל בעל ניסיון יוכל לבנות.
  • לאחר תקופת מה, אולי חודשים ספורים, באם לא יתקיים החזר השקעה הולם, הוא יפרוש מהמרוץ ולא ישוב לפרסם במערכת פרסום בגוגל, זאת כיוון שהאמון שלו במערכת יצמח לכדי אפס; מובן שפוטנציאל הפסד הלקוחות הפוטנציאל גדל גם הוא.

וכעת ליתרונות הטמונים בשימוש בפלטפורמת פרסום בגוגל על ידי איש מקצוע:

  • הכל נעשה במהירות, ביעילות, ומתוך ניסיון; איש מקצוע שבנה עשרות, או אפילו מאות קמפיינים, יוכל להות תקלות בזמן מועט, ויבנה קמפיינים במהירות, ביחס לאדם ללא הכשרה מתאימה.
  • מקצוען יעשה כל שיוכל כדי להביא להחזר השקעה הוגן בקמפיין שייבנה. הרי ביותר מ-70% מהקמפיינים, נגבית עלות חודשית בתור עמלת קמפיין, ועל כן זהו אינטרס כלכלי של איש הפרסום להביא את הקמפיין לרווחיות מרבית.

נוכל להסיק מכאן, שהבחירה המושכלת תהיה לפנות לאיש מקצוע בכדי שיטפל עבורם בכל הקשור בתחום פרסום בגוגל.